ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مجموع پنج مقاله درباره ی موضوعات فیزیک«سری6»


مجموع پنج مقاله درباره ی موضوعات فیزیک«سری6»

فایلهاWORD

 

مجموع پنج مقاله ی کامل با قیمتی بی نظیر.

 

مطمئن باشید شما را از هر منبع دیگر درباره ی موضوعاتش بی نیاز میکند.

 

ما بهترین و کامل ترین مقاله ها را به شما عرضه خواهیم کرد.

 

قابل توجه دانشجویان،افراد علاقه مند به این موضوعات و کسانی که قصد تحقیق دارند

این مجموعه ی بی نظیر و کامل را از دست ندهید.

 

این مجموعه مقاله با قیمت عالی که درهیچ کجا پیدا نمیکنید به شما عرضه خواهد شد.

 

عناوین مقاله ها و بخش هایی از انها:

 

مقاله ی اول:سیستم فتوولتائیک  25صفحه

سیستم فتوولتانیک

اهمیت فراوان انرژی در جهان و استفاده از آن جهت تامین نیازهای زندگی از یک سو و همچنین با در نظر گرفتن انواع مختلف منابع تامین انرژی، علی الخصوص انرژی تجدید پذیر خورشیدی از سوی دیگر، باعث شده که ،سیستم فتوولتائیک به عنوان یک منبع تامین انرژی مناسب درنظر گرفته شود. یکی از دلایل مهم بکارگیری این سیستم کاهش استفاده از سوختهای هسته ای و فسیلی بوده و قابلیت نصب و راه اندازی این سیستم با رنج توانی مختلف در سراسر جهان ، دلیل دیگری بر این اهمیت می باشد.

لازم به ذکر است، هر پدیده ای که در اثر نور خورشید و بدون استفاده از مکانیزمهای محرک الکتریسیته تولید کند، پدیده فتوولتائیک نامیده می شود و به سیستمی که از این پدیده استفاده نماید سیستم فتوولتائیک می گوید.سازمان انرژیهای نو ایران تا کنون توانسته در زمینه بهره برداری از سیستم فتوولتائیک در کاربردهای مستقل از شبکه مانند : روشنایی خورشیدی (چراغهای خیابانی) . سیستم پمپاژ آب خورشیدی، یخچالهای خورشیدی و سیستمهای متصل به شبکه مانند نیروگاه 30 کیلو وات طالقان و 5 کیلو وات تهران ، فعالیت نماید.عملکرد این سیستم به گونه ای است که با تابش نور مستقیم خورشید بر سطح پانلهای خورشیدی انرژی الکتریکی تولید می شود.

 

مقاله ی دوم:سوخت های دوپایه  21صفحه

چكيده:

سوختهاي دوپايه مواد همگني هستند كه از اختلاط نيتروسلولز و نيتروگليسيرين (باجايگيري مولكول هاي نيتروگليسرين روي زنجيره هاي مولكولي نيتروسلولز ) و اندكي افزودني هاي ديگر بدست مي آيند و يك مخلوط همگن را شكل مي دهند. هر دو جزء اصلي سوختهاي دوپايه قابل انفجار مي باشند. در اين نوع سوختهاي جامد توزيع سوخت و اكسيدان كاملا" همگن و يكنواخت است، يعني دركنار هر واحد ساختماني از سوخت يك مولكول از اكسيدان مي باشد تا فرآيند احتراق انجام گيرد. شرايط حاكم بر احتراق در ارتباط مستقيم با پارامترهايي مانند سرعت سوزش، انرژي سوخت و دماي نواحي احتراق مي باشد. در اين مقاله مدلي براي احتراق سوختهاي دوپايه بررسي مي گردد تا ارتباط سرعت سوزش با فشار محفظه، دماي ناحية FIZZ ZONE و مقدار انرژي سوخت مشخص گردد.

 

مقاله ی سوم:سنسورsensor  صفحه55

سنسورها المان حس کننده یک سیستم می باشد که کمیت های فیزیکی مانند فشار، حرارت، رطوبت، فلو و..... را به کمیت های الکتریکی پیوسته یا غیرپیوسته و یا حتی کمیت غیرالکتریکی( مانند تغییر مقاومت داخلی سنسور) تبدیل می کند. این سنسورها در انواع دستگاه هایی اندازه گیری و سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانند PLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاه های مختلف از جمله PLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدانشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسورها اطلاعات مختلف از وضعیت اجزای متحرک سیستم را به واحد کنترل ارسال نموده و باعث تغییر وضعیت عملکرد دستگاه ها می شوند.در این بخش، ابتدا به توضیح روشهای اندازه گیری چهار کمیت مهم حرارت، جریان(Flow )، سطح ارتفاع (Level) و فشار می پردازیم و درپایان درباره سوئیچ های بدون تماس صحبت خواهیم کرد

 

مقاله ی چهارم:اکولایزر صوت  48صفحه

چكيده

در فصل اول به معرفي سيگنال صوت و روشهاي توليد آن مي پردازيم.

در فصل دوم اين پايان نامه، بلوك دياگرام مربوط به ساختار Audio Equolaizer و توضيحي مختصر در باره نحوه كار آن را خواهيم ديد.

در فصل دوم، تعريف فيلتر و سنتز مدار و همچنين معرفي پارامترهاي فيلتر را مي‌آوريم فصل چهارم، دو تقريب معروف چبي شف و باتر ورث را به اختصار توضيح ميدهد. سپس در فصل پنجم و ششم، پس از مقايسه فيلترهاي فعال و غير فعال، استفاده از تقويت كننده عملياتي را در فيلترهاي فعال بالاگذر و پائين گذر و ميان گذر خواهيم ديد.

و پس از آن به معرفي فيلترهاي فعال به كار رفته در اين Audio Equolaizer خواهيم پرداخت.

فصل هفتم كاربردهاي مختلف LM380 را به عنوان تقويت كننده صوتي، بيان مي كند. پس از آن در ضمينه (1) چند نمودار كاربردي، در فيلترهاي فعال را خواهيم ديد.

و در انتها نيز Datasheet مربوط به LM380 آمده است.

فصل دوم

2-2: يكنواخت ساز صوتي:

هرگاه بخواهيد بخشي از طيف صدا را مورد تاكيد يا رد قرار دهيد از فيلتر فعال استفاده ميكنيد.

اغلب وقتها براي پاسخهاي Low-pass و high-pass از فيلتر افتان و براي كاربردهاي Band-pass براي كاربرد عمومي صدا از مقادير متوسط Q (يعني از 2 تا 5) سر و كار داريم. اين امر به اين معناست كه فيلترهاي فعال براي مصارف عمومي صدا بسيار سالده مي باشد.

يكي از معروفترين شكلهاي تغيير دهنده طيف، يكنواخت ساز گرافيكي مي باشد كه بلوك دياگرام آن را در شكل (1-1) مي بينيد. اين نوع يكنواخت ساز شامل مجموعه اي از پتانسيومترها مي باشد كه به منظور تاكيد يا تائيد قسمتي از طيف صدا به كار برده مي شوند. از يكنواخت ساز گرافيكي در بهبود صداي واقع در اتاقها، تغيير صداي ابزار موسيقي، اضافه كردن جلوه هاي ويژه به يك قسمت صداي ضبط شده خام، براي بهبود صحبت در كانال و اموري از اين قبيل استفاده مي شود.

كانال هاي فيلتر از يك op.amp، Q پائين و فيلترهاي Band-pass فعال تشكيل شده است. اين ابزار گفته شده معمولاً درون حلقه فيدبك تقويت كننده كه در شكل بالا نمايش داده شده است قرار مي گيرد.

اين فيدبك عمل تقويت يا قطع بوجود مي آورد.

 

مقاله ی پنجم:سیستم های کابل نوری در جهان عرب  31صفحه

1- مقدمه

در سالهاي اخير،‌ جهان شاهد شكوفايي در عرصه تكنولوژي اطلاعات بود كه جوامع اطلاعاتي و اقتصاد جهان الكترونيكي را به كلي دگر‌‌گون ساخت. گسترش جهان به سوي جامعه اطلاتي، چهار مرحله تحويلي را پشت سر گذاشته است: مرحله اول كه در طي دهه‌هاي 60و70 ادامه داشت، حوزه كامپيوتر‌هاي پايه (بزرگ) بود كه در اين مرحله، تحويل كامپيوتر، تني چند از متخصيصين سيستم عامل را در محيط‌هاي خصوصي تحت تأثير قرار داد. مرحله دوم با اختراع كامپيوتر‌هاي شخصي (pc) در اوايل دهه 80 شروع شد كه اين اختراع منجر به رشد جنجال برانگيز نفوذ قدرت محاسبه‌اي به بيش از يك ميليون نفر در سر تاسر جهان شد. اين مرحله با معرفي اينترنت و خزانه اطلاعاتي جهاني به اوج خود رسيد كه هدف ارتباط و توسعه زيربناي مخابراتي را به اين منظوركه قادر به كنترل كردن رشد جنجال برانگيز تبادل اطلاعات باشد، به آن سو كشاند. اين مرحله منجر به تشكيل پروژهاي بزرگ جهاني،‌ محلي و منطقه‌اي شد كه اركان اصلي يا شاهراه هاي اطلاعاتي را مي سازند. در حال حاضر ظرفيت‌هاي ارتباطي دنيا شكل گرفته شده و آماده هستند و شامل كانالهاي هستند كه شانس شكل گيري و رشد ظرفيت كشور‌ها، در رابطه با بهره‌گيري و بهره رساني به مرحله چهارم را رهبري مي‌كنند و در حال حاضر در خط تبديل كردن دانش بشري به شكل‌ كدهاي رقمي و گسترش دادن آن به يكايك اعضاي بشر، بر روي كره زمين هستند.

زيربناي مخابرات ( ارتباط دور برد) بر پايه لايه‌هاي متفاوتي استوار است كه شامل ظرفيت انتقالي تغيير دادن ماتريس‌ها و لايه‌هاي مديريت است. ابزار اصلي ارتباط، شبكه‌هاي انتقالي مبتني بر تارهاي نوري هستند كه رشد آن به لحاظ ظرفيت و قيمت‌ها فراهم سازندة‌ اصلي انقلاب تكنولوژي اطلاعات بود. از زمان ارائه اولين كابل تار نوري كه اقيانوس اطلس را قطع مي‌كرد(TAT) در سال 1965، ظرفيت كابل‌‌هاي تار نوري تا 100000 برابر افزايش، و قيمت‌ها تا 150000 برابر كاهش پيدا كرده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 131

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما