ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مجموع پنج کتاب رمان


مجموع پنج کتاب رمان

مجمـوعه ی پنج رمان بسیار جذاب

که با ارزانترین قیمت ممکن به شما ارائه میشود. 

«عناوین رمان ها»

1)کتاب رمان سایکی:

در کتاب ” سایکی ” به شیوه تمثیلی به شخصیت های نمادین ترس ، یأس ، کابوس ، آینده ، بی اعتمادی ، امید و آرزو پرداخته ام . این که چگونه این نیروها با هم تلاقی پیدا می کنند چگونه با هم متحد می شوند یا گاهی مستقل عمل می کنند ، داستان هم راستایی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است . بنابراین تلاش اولیه در نگارش این کتاب ، شخصیت پردازی انتزاعی در قالب جان بخشی به این نیروها بوده است : ترس آدمی را از دستیابی به آمال و آرزوها باز می دارد و یأس ، می تواند امیدی را که سال ها در دل پرورانده شده است از بیخ و بن از جای برکند .کابوس ، با ماهیت گنگ ، نامفهوم ، فانتزی ، رمزآلود اما ترسناک خود ، روان آدمی را مسموم می کند و عدم اعتماد به نفس یا بی اعتمادی به سایرین نیش زهرآگین خود را تا اعماق روح انسان فرو می برد .در نهایت آینده ای نامعلوم ، می تواند فرد را گم گشته سازد . با این حال امید و آرزو ، سربازان نیروی زندگی بخش سایکی ، با لشکر ترس ، یأس ، کابوس ، آینده نامعلوم و بی اعتمادی مقابله می کنند .در این کتاب می خوانیم پیروزی نهایی سایکی فرد مورد بحث از آنِ کدام قدرت است : زندگی یا مرگ ؟

سرفصل های این کتاب به قرار زیر است :

دیباچه

فصل اول : ترس،،، فصل دوم : یآس،،، فصل سوم : ترس،،، فصل چهارم : کابوس،،، فصل پنجم : آینده،،، فصل ششم : آرزو،،، فصل هفتم : امید،،، فصل هشتم : آرزو،،، فصل نهم : بی اعتمادی،،، فصل دهم : کابوس،،، فصل یازدهم : آرزو،، فصل دوازدهم : ترس،،، فصل سیزدهم : امید

نويسنده / مترجم : نگار سروری ستوده

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 830 کیلوبایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 62

منبع : www.takbook.com

2)کتاب رمان سیگارهای خون الود:

عناوین فصل های کتاب « داستان سیگارهای خون آلود » به قرار زیر است :

فصل اول : تاریکی

فصل دوم : فرار

فصل سوم : حماقت

فصل چهارم : اعتراف

فصل پنجم : بی انتها

فصل ششم : صحنه جرم

فصل هفتم : میان مه

فصل هشتم : سیگار

فصل نهم : پایان بازی

در گزیده ای از داستان « اعتراف » می خوانیم :

رضا که به شدت گریه می کرد ملتمسانه گفت : نه من نمی خوام بمیرم .

– نگران نباش پسر . من می برمت به اولین پاسگاه پلیس که برسیم همه چی رو تعریف می کنیم . من بهشون میگم که تو ترسیده بودی و از روی وحشت و ناگزیری فرار کردی .من بهشون میگم . ولی نباید مخفی بشی . هر انسانی بابت جرمی که مرتکب میشه باید مجازات بشه . تو نمی تونی بی تفاوت یه آدمو بکشی و فرار کنی

. پس انسانیتت کجا رفته پسر ؟ با من بیا و خودتو معرفی کن . نترس . شجاع باش !اما رضا که از حرف های آقا یدالله سردرگم تر از قبل شده بود بی قرار از جایش برخاست و شروع به قدم زدن اطراف او کرد . پیرمرد حرف میزد و سعی داشت آرامش کند . اما پسر جوان مستأصل و درهم ریخته تنها به یک چیز می اندیشید ، فرار !آقا یدالله همچنان در حال حرف زدن بود که ناگاه گلدان بزرگی کنار میز پهلوی او نظر رضا را جلب کرد . پیرمرد باید می مُرد و این گلدان بی دردسر و راحت او را برای همیشه ساکت می کرد .پس آرام به سوی گلدان رفت ، سنگین بود . آنرا برداشت و بی درنگ و بدون آن که بداند چه می کند آنرا محکم بر سر پیرمرد بیچاره خُرد کرد . ضربه کاری بود و و پیرمرد در حالیکه ناله بلندی می کرد غرق در خون بر کف زمین افتاد..

نويسنده / مترجم : محمدعلی قجه

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 275 کیلوبایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 21

منبع : www.takbook.com

 

3)کتاب رمان در اغوش عشق:

داستان در آغوش عشق اثر محمد علی قجه در ۵ بخش تنظیم شده که آنرا تقدیم علاقمندان می کنیم .در بخشی از این کتاب داستان آمده :توی فرم همه شرکت ها یه گزینه تلخ بود که هیچ وقت نتونستم درست پرش کنم ، مجرد یا متأهل ؟راستی من جزء کدوم دسته بودم ؟ یه زن مجرد با یه بچه ؟ یا یه زن متأهل ؟ یه مطلقه یا …بعضی هام طوری بهم نگاه می کردن که دلم می خواست بزنم توی گوششون . آره ، یه زن تنها با هزار تا حرف ناحق !اما من پاک بودم و این نگاه ها و حرف ها بهم نمی چسبید . من یه کار سالم می خواستم ، فقط یه جایی که احساس امنیت کنم و بتونم بچه رو کنار خودم داشته باشم .توی یه محیط آروم و مهربون ، حتی یه مهد کودک یا موسسه پرستاری . ولی حتی از اون جا هم تا حالا باهام تماس نگرفته بودن ، حتی یه زنگ . نیم ساعت بعد اتوبوس به آخر خط رسید و من با دلخوری پیاده شدم .آخه دوست داشتم ساعت ها توی اون اتوبوس آروم برای خودم می نشستم و توی دریای خیالاتم غوطه می خوردم . خیالاتی که هیچ وقت تمومی نداشت . آدرس ها رو توی گوشیم وارد کرده بودم ، میدون هفت تیر… ساختمون شماره …

بعدش از خیابونهای شلوغ رد شدم . از وسط ماشین ها . از بین جکعیتی که توی هم می لولیدن . بعد از پرس و جو از چند مغازه بالاخره پلاک رو پیدا کردم . در حالی که بچه طفلی از گرما خیس عرق شده بود و خودم از سنگینی وزنش دستم داشت بی حس می شد .بسم اللهی گفتم و طبقه و واحد رو از آدرس دنبال کردم …

نويسنده / مترجم : محمد علی قجه

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 726 کیلوبایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 51

منبع : www.takbook.com

4)کتاب رمان سرزمین جذامیها:

سرزمین جذامی‌ها، مجموعه‌ای از بیست داستان کوتاه و بیست قطعه ادبی می‌باشد. داستان‌های کوتاه این مجموعه از دو بخش «داستان‌های کلاسیک» و «داستان‌های پست‌مدرن» تشکیل شده‌اند و همچنین قطعات ادبی نیز تلفیقی از دو سبک کلاسیک و پست‌مدرن می‌باشند.محوریت اصلی موضوعات داستان‌های این کتاب «زندگی کارگران»، «مشکلات کودکان کار»، «معضلات زندگی زنان»، «روشنفکران سرخورده»، «هنرمندان متعهد» و… می‌باشد .

بنابراین شاید بسیاری از مطالب کتاب به مذاق قشر مرفه جامعه ، خوش نیاید . با توجه به دغدغه ی سال های اخیر دل سوزان و روشنفکران مملکت نسبت به انحطاط فرهنگی نسل جدید ، عمده ی داستان ها و مطالب این مجموعه دارای زمینه اجتماعی بوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ، به معضلات جامعه ایرانی در عصر جدید ، پرداخته شده است .از سوی دیگر ، « سرزمین جذامی ها » از لحاظ ادبی بسیار پرمحتواست . بر روی تک به تک واژه ها ، عبارات و مثل هایی که عناصر تشکیل دهنده این داستان ها هستند – به دلیل همان وسواس ادبی نگارنده – روزها و بعضا هفته ها کار شده است .از همین روی ، این داستان ها – به ویژه داستان های کلاسیک مجموعه – گنجینه ای از مثل ها و حکمت های رو به فراموشی ادبیات ایرانی است که در میان تق و تق نا به هنجارها دنیای تکنولوژی ، همچون شبحی از گذشته دل انگیز ، به چشم می آید .صحبت از چند و چون زوایای پنهان و آشکار این مجموعه ، پایانی نخواهد داشت . پس همین جا گفتار را متوقف کرده و مخاطب را برای آگاهی از باقی مسائل ، به متن داستان ها ارجاع می دهم .

نويسنده / مترجم : بهمن انصاری

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 5.5 مگابایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 108

منبع : www.takbook.com

 

5)کتابرمان زندگی های کالبدی من:

چکیده : کتاب ” زندگی های کالبدی من ” یک رمان خاص است . شبیه به هیچ داستانی نیست . برگرفته از هیچ کتابی نیست . یک ماجرای شگفت انگیز است .ماجرا از زبان یک روح بیان می شود و در عالم ماورای ماده شکل می گیرد و سپس به عالم ماده پیوند می خورد . بسیاری از پرسش های بشریت در این کتاب پاسخ داده شد .

این کتاب ؛ تفکرات و اعتقادات شما را به چالش می کشد و حقایق بسیاری را برای شما آشکار می کند . این کتاب را باید با آرامش خواند و در ارتباط با ماجراهای آن تعمق نمود .

در جایی از این رمان می خوانیم :

من یک بار در مرو عاشق دختر یکی از همسایه ها شدم . ماجرا به این شکل رقم خورد که مرد لحاف دوزی که همسایه ما بود به من مراجعه کرد و گفت که ” فرزندش ۲ روز است که دارای تب شدید است و بیماریش ما را نگران کرده است .من به منزل لحاف دوز مراجعه کردم . محل زندگی او یک خانه ی قدیمی در کوچه ما بود . او دارای ۸ فرزند بود که ۷ بچه او دختر بودند و فرزند آخرش تنها پسر او بود . نام پسرش ” اهورا ” بود .من بالینش رفتم و او را معاینه کردم و متوجه شدم که بدنش به علت مشکلات گوارشی عفونت کرده است . برای او جوشانده تجویز کردم و با مادر خانواده که ” آبا ” نام داشت ؛ صحبت کردم و غذاهایی که مناسب بیمار بود برایش توضیح دادم که به اهورا بدهد .سپس گفتم که رختخواب او و سایر افراد خانواده را در آفتاب قرار دهید تا آفتاب بخورد . آن روز من متوجه رفت و آمدهای ؛ دختر بزرگ لحاف دوز در منزل شده بودم ولی خیلی دقت نکرده بودم ..

نويسنده / مترجم : طهمورث کارگر

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 3.7 مگابایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 340

منبع : www.takbook.com

 


مبلغ قابل پرداخت 3,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 223

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما