فرمت فایلWORD
تعداد صفحه:65
بخش هایی از مقاله:
بودجه فوريه 1995، کوچکسازي در نيروي کاربخش دولتي را الزامي کرد. مديريت چنين تغييري مشکلات بسياري دارد. سه مشکل عمدهاي که مديران بايد از آنها اجتناب کنند عبارتند از:
1- اجراي نامنظم و آشفته که احتمال دارد کل فرايند کوچکسازي را از مسير خود خارج کند.
2- ناکامی در به وجود آوردن نيروی کاری که برای فرد، مشارکت او و نيازهای شخصی او ارزش قائل شود.
3- عدم توانايي در مهيا شدن براي آيندهاي بسيار متفاوت از امروز.
براي اجتناب از اين مشکلات، سه اقدام زير ميتواند صورت گيرد:
1- وفاداري جمعي، هماهنگ و قوي نسبت به بازسازي اهداف، بينش و روشها
2- دلسوزي نسبت به افرادي که در سازمان باقي ماندهاند و قدرداني از مشارکت آنها و توجه به نيازهاي ايشان.
3- ايجاد و برنامهريزي يک طرحِ غير بوروکراتيک که بتواند با عقايد متداول و غالب مخالفت نموده، نظام موجود را زير سؤال برده و آينده تازهاي را طراحي کند.
اين مقاله تلاش براي تغيير را به سه مرحله تقسيم کرده، طول تقريبي و چالشهاي هر مرحله را شرح داده و مجموعه مشخصي از اقدامات را براي هر مرحله توصيه ميکند، بسياري ممکن است بگويند اقدام به اين وظايف نيازبه مجموعهاي ازمهارت ها دارد که هنوز در دولت فدرال پرورش نيافته است. با اين وجود، اين وظايف در مقابل ما قرار دارد. تغيير اتفاق خواهد افتاد و دولت آنچنان که خواسته عموم است کوچکتر خواهد شد.
مبلغ واقعی 5,000 تومان 60% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان