ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مقاله ی کامل ورزش و چاقی


مقاله ی کامل ورزش و چاقی

فرمت:doc

تعداد صفحه:30

بخش هایی از مقاله:

فهرست مطالب

 عنوان صفحه

مقدمه 3

نقش ورزش در کنترل وزن 5

با ورزش از چربی دور شکم بکاهید 8

راه های افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغر شدن 11

فواید ورزش برای کودک چاق 14

تأثير ورزش در پيشگيري از چاقي و درمان آن 21

آدامس جویدن نوعی ورزش است که قسمتی از رژیم غذایی شما! 25

تأثیرورزشدرپیشگیریازچاقیودرمانآن 28

 منابع وماخذ 30

 

 

 

مقدمه

بعضی از این بیماری ها با رژیم غذایی قابل درمان هستند مثل فشار خون و افزایش چربی خون . فشارهای روانی ،استرس ها و افسردگی ها ،کم کاری تیروئید ، مصرف بعضی دارو ها مثل ضد بارداری و ضد اضظراب ،اختلال تغذیه ای و ژنتیک هم از جمله علل جاقی هستند . شیوه های درمان چاقی استفاده از دارو ،استفاده از شیوه ها و وسایل مخصوص ،جراحی و رژیم درمانی است.

درمان دارویی : استفاده از داروهای ادرار آور ،که باعث کاهش سریع آب بدن می گردد.استفاده از داروهای هورمونی که با پرکار کردن غده تیروئید سوخت و ساز بدن را بالا میبرند. دارو های ملین که با دفع مواد غذایی بدن و جلو گیری از جذب مواد غذایی باعث کاهش وزن می شود . دارو هایی که مانع جذب چربی می شوند این دارو ها با اتصال به چربی مواد غذایی مصرفی مانع جذب آنها می شوند ولی باید توجه داشت این دارو برای کسانی که مواد غدایی پرچرب مصرف میکنند موثراست وربطی به ذخیره چربی بدن ندارد.ضمنا" با دفع چربی، جذب ویتامین های محلول در چربی نیز مختل می گردد.

استفاده از شیوه های مخصوص مثل سونا ،ترموتراپی (گرمادرمانی موضعی)،ماساژ،کمربند لاغری ،کرم ها پودرها ،ژلها ،گوشواره لاغری که هیچکدام تایید نمی شوند . درمان های جراحی مثل برداشتن قسمتی از روده ،بالون گذاری و یا برداشتن چربی های زیر پوست شکم با ساکشن که همگی دارای عوارض می باشند . ورزش يكي از روش هاي بسيار مناسب براي برخورداري از جسم سالم و وزن ايده‌آل است. كاهش وزن فقط از طريق ورزش مشكل و دشوار است چرا كه مثلاً براي كاهش يك كيلوگرم وزن بايد 20 ساعت پياده‌روي كرد.


مبلغ واقعی 4,900 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,940 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 150

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما