ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مزایایkerbrose


مزایایkerbrose

توجه توجه: این فایل دارای فرمت docمی باشد و اگر از گوشی استفاده میکنید حتما نرم افزار Quickofficeیا oliveoffice permiumرا نصب نمایید تا دچار مشکل نشوید،،، با تشکر فراوان.

 لینک نرم افزار docخوان(نرم افزار باز کردن فایل با پسوندdoc) برای شما در ادامه گذاشته شده است.

 

Kerberos نسخه 5، پروتکل اعتبار سنجی پیش فرض شبکه برای ویندوز 2000 است. Kerberos پروتکل جدیدی نیست که مایکروسافت اختراع کرده باشد، بلکه از سال‌ها قبل در دنیای یونیکس مورد استفاده قرار گرفته است.مایکروسافت اعتبار سنجی شبکه‌ای Kerberos را در ویندوز 2000 برای بالا بردن امنیت پیاده سازی کرده است، زیرا سرویس ها و سرورهای شبکه باید بدانند که یک سرویس گیرنده که درخواست اجازه دستیابی می کند واقعاً یک سرویس گیرنده معتبر است. Kerberos بر پایه ticket (بلیط)هایی که شامل هویت سرویس گیرنده که با کلیدهای مشترک رمزنگاری شده است، استوار می شود. Kerberos v5 بهبودهای زیر را نسبت به نسخه‌های قبلی Kerberos دارد:ارسال اعتبارسنجی: امکان می دهد که درخواست برای سرویس را از طرف یک کاربر به ارائه کننده سرویس قابل اطمینان دیگر محول کنیم.سیستم های رمزنگاری قابل جایگزینی: از چندین متد رمزنگاری پشتیبانی می کند. نسخه‌های قبلی Kerberos، فقط از رمزنگاری DES پشتیبانی می کردند.کلیدهای زیر نشست (subsession): به client و سرور امکان می دهد تا یک کلید زیر نشست کوتاه مدت را برای یک بار استفاده برای تبادل های نشست مورد مذاکره قرار دهند.زمان دوام بیشتر برای بلیط: حداکثر زمان بلیط در Kerberos v4، 25/21 ساعت بود. Kerberos v5 اجازه می دهد که بلیط ماه‌ها دوام بیاورد.اعتبار سنجی در ویندوز 2000

ویندوز 2000 برای اعتبار سنجی هویت کاربر، پنج روش دارد:

• Windows NT LAN Manager (NTLM)

• Kerberos v5

• Distributed Password Authentication (DPA)

• Extensible Authentication Protocol (EAP)

• Secure Channel (Schannel)

ویندوز 2000، فقط از NTLM و Kerberos برای اعتبار سنجی شبکه ای استفاده می کند و سه پروتکل دیگر برای اعتبارسنجی در اتصال‌های شماره گیری یا اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند.

ویندوز NT 4.0 از (NTLM) Windows NT LAN manager به عنوان پروتکل اعتبار سنجی شبکه ای پیش فرض استفاده می کند. به این دلیل NTLM هنوز در ویندوز 2000 وجود دارد تا سازگاری با نسخه های قبلی سیستم عامل های مایکروسافت حفظ شود. NTLM همچنین برای اعتبار سنجی logon به کامپیوترهای مستقل ویندوز 2000 به کار می رود. Kerberos، اعتبار سنجی شبکه ای پیش فرض برای ویندوز 2000 است.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 237

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما