ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

کتاب صوتی راز


کتاب صوتی راز

زمان کتاب صوتی:01:16:19

 

درباره کتاب:

کتاب راز یکی از کتاب‌های پرفروش در تابستان و پاییز 2006، نوشته روندا بایرن است. این کتاب به 44 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در ایران توسط افراد مختلفی از جمله مهدی قراچه‌داغی، الهام حاجی‌باقری، حسنعلی میرزابیگی، نفیسه معتکف عطاا... فتحعلی به زبان فارسی برگردانده شده است.

کتاب راز کتابی است که با جمع‌آوری گفته ­های اساتید برجسته از ایالات متحده، درباره قانون جهانی جذب می ­پردازد. در این کتاب نویسنده سعی نموده تا به بیان راه­ ها و مسیرهای فرعی و میان­برهای ساده برای پروراندن آنچه در ذهن ما به عنوان رؤیا وجود دارد بپردازد، اینکه چگونه می­ توان به آنچه که تمایل داریم باشیم و هر آنچه از شادی، سلامتی و ثروت می­ خواهیم بدست بیاوریم.

هر کدام از ما در هر کجای دنیا که باشیم همگی با یک قانون سر و کار داریم و آن قانون جذب است و این قانون همان رازی است که نویسنده بر آن تأکید دارد. قانون جذب پرقدرت‌ترین قدرت کائنات است و این قانون همیشه بوده و خواهد بود چون با آغاز هستی متولد گردیده است.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 259

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما