ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مقاله ی اموزش شبکه


مقاله ی اموزش شبکه

فرمت:doc

حجم فایل: 620KB

تعداد صفحه: 130

 

بخش هایی از مقاله: 

 

استفاده از کامپيوتر در ايران از چند سال قبل رايج شده است . امروزه در موارد متعددی از کامپيوتراستفاده بعمل می آيد. چرخه استفاده از کامپيوتر از مرحله تهيه سخت افزارهای لازم شروع و در ادامه با نصب تجهيزات سخت افزاری زمينه استفاده از مقولات ديگر نظير

 

: نرم افزار، شبکه ،اينترنت و ... فراهم می گردد. در زمينه بکارگيری و استفاده از پتانسيل های فوق سوالات متعدد کاربردی برای هر يک از کاربران با سطوح متفاوت اطلاعاتی مطرح بوده و خواهد بود. تنها با يافتن پاسخ مناسب علمی به هر يک از موارد مطرح شده است که می توان اميدوار به ايجاد يک زير ساخت مناسب فرهنگی بمنظور استفاده از کامپيوتر در جايگاه واقعی خود بود. در صورت نيل به هدف فوق شتاب حرکات هدفمند بمنظور نهادينه شدن فرهنگ عمومی استفاده و بکارگيری سيستم های سخت افزاری نرم افزاری و شبکه سير منطقی و معقول خود را طی خواهد کرد.

 

اين شرکت با توجه به اهميت موضوع اشاره شده تصميم دارد در اين بخش به سوالات متداول در زمينه کامپيوتر پرداخته و با ارائه پاسخ های مناسب علمی گامی هر چند اندک در زمينه ايجاد و بهينه سازی فرهنگ استفاده از کامپيوتر در کشور بردارد. بدين منظور بخش های متعدد ايجاد و با ساختاری که در قسمت سمت راست اين صفحه مشاهده می نمائيد سازماندهی شده اند. سوالات موجود در هر بخش به مرور زمان افزايش خواهند يافت . روش پاسخ به سوالات مورد نظر بصورت کاملا" علمی و مختصر خواهد بود. کاربران با مراجعه به هر يک از بخش های فوق و انتخاب سوال مورد نظر قطعا" پاسخی مناسب را دريافت خواهند کرد. هدف از راه انداری اين بخش، ايجاد يک " دايره المعارف علمی " در رابطه با کامپيوتر با بهره گيری از پتانسيل های وب است . اين بخش کاملا" پويا بوده و سعی خواهد شد که همواره "حرفی تازه" برای کاربران داشته باشد

 

شرايط استفاده از سايت : اين بخش بصورت کاملا" غيرانتفاعی بوده واز تمام کاربران محترم خواهشمند است ، با  HYPERLINK "http://www.srco.ir/privacy.asp" o "شرايط استفاده از سايت" "_top" شرايط استفاده از سايت آشنا شوند . رعايت موارد اعلام شده و پايبندی به آنها مديريت و ساير کارشناسان دست اندرکار تهيه مطالب فوق را تشويق تا راهی را که شروع نموده اند ادامه داده و عملا" حرکتی هر اندازه کوجک در زمينه تکنولوژی اطلاعات برداشته گردد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 230

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما