ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

پروژه ی طراحی سایت118


پروژه ی طراحی سایت118

عنوان:طراحی سایت118

فرمت:doc

تعداد صفحه:113

بخشی از مقاله:

1- توصيف رابطه نزديک بين تکنولوژي وب و مفاهيم طراحي 2- بيان طرح المانها و انتخاب فونتها و رنگهاي وب سايت 3- توصيف اهميت کارايي سايت براي مخاطبين و توضيح چگونگي برگذاري يک آزمون براي محاسبه کارآيي 4- توصيف اينکه چرا هدايت شدن در سايت مهم است و چگونه مرورگرها آن را کنترل مي کنند . 5- توصيف سلسله مراتب يک وب سايت و تعريف قراردهاي مشابه آن 6- توصيف عملکرد گرافيک ها در سايت شما 7- توصيف توابع و ابزارهاي عکس و انتخاب بهترين قالب گرافيکي 8- جستجوو مطالعه براي اصول طراحي چند رسانه اي و انتخاب بهترين چند رسانه براي سايت 9- توصيف فرآيند توسعه وب 10- نوشتن جملات گويا در سايت و توسعه استراتژي وب و تکنيکهايي براي هدايت از آن 11- توصيف مفهوم کاربردي بودن سايت 12- توصيف فرآيند نقشه هاي فکري و استفاده از آن در ساختار وب 13- اندازه گيري زمان ، عوامل پياده سازي سايت و محاسبه زمان Download (بارگذاري)

ماهيت وب

بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند. اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود. اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.

 

 


مبلغ واقعی 8,400 تومان    48% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,368 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 227

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما