ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مروري بر سيستم عامل هایWIN NT وXINU و MINIX و UNIX


مروري بر سيستم عامل هایWIN NT وXINU و MINIX و UNIX

توجه توجه: این فایل دارای فرمت docمی باشد و اگر از گوشی استفاده میکنید حتما نرم افزار Quickofficeیا oliveoffice permiumرا نصب نمایید تا دچار مشکل نشوید،،، با تشکر فراوان.

 لینک نرم افزار docخوان(نرم افزار باز کردن فایل با پسوندdoc) برای شما در ادامه گذاشته شده است.

 

مزيت هاي آدرس دهي 32 بيتي :

 1-توسعه نرم افزار با حذف قسمت بندي حافظ آسانتر و سريع تر مي شود.

2- برنامه نويسان ديگر لآزم نيست حافظه مورد در خواستهايشان آشنا باشد .

3-كارسيستم باحذف سربارپردازشي كه موردلزوم مديريت حافظه است بهبود مي يابد.يعني در هيچ گونه نيازي به حافظه ثالثي ندارد.رهايي از مديريت حافظه سازگاريهاي NT واقع ويندوز مختلف سخت افزار ونرم افزار را نيزحذفمي كنديعني وضعيت استقرارنرم افزار مي تواند ساده و 16 بيتي باشد WindowsياDos ابتدايي تر از

4- ميزان برنامه قابل دسترسي و اندازه داده در آدرس دهي 32 بيتي زياد مي شود. ويندوز NT از تركيب برنامه و سيستم با اندازه چهار گيگا با يت كه صدها برابر بزرگتر از حدودقابل اجرا روي بر نامه هاي DOS و ويندوز 16 بيتي تشكيل شده است . فايلهاي بزرگ كه توسط ويندوز NT قابل پردازش مي باشد غير ممكن است كه توسط DOS وياwindos16 بيتي پردازش شوددر خواست كننده هاي (در خواستهاي ) پيچيده كه فايلهاي بزرگ را پردازش ميكنند فقط با ويندوز NT عمل مي كندو آن هم فقط به دليل آدرس دهي 32 بيتي است . در خواستهاي پيچيده همچون رزرواسيون، مبادله دارايي وسيستمهاي پردازش طلبهاي بيمه است. از ديگر خصوصيات كليدي ويندوز NT ،حافظه مجازي و يا VM است كه در زير توضيح مي دهيم .

2-VIRTUAL MEMORY (حافظه مجازي)هر در خواست در ويندوز NT ميتواند به 4 گيگا بايت حافظه دست پيدا كند (به خاطر فضاي 32 بيتي ) كه البته از مقدار تصور شده براي هر در خواست بيشتر است . دو نوع حافظه اصلي كامپيوتر به شرح زير است :RAM :RAM يا حافظه تصادفي (حافظه دسترسي تصادفي ) از نوع ديگر سريعتر است . مزيتهاي آن به شرح زير است :

    1-PC براي اينكه بتوانند يك بايت داده را در 70 بيليونيم ثانيه دريافت و بعد ذخيره كننداز RAM استفاده مي كنند. 2-برنامه ها به طور مستقيم مي توانند به آدرس حافظه بروند و بايت مورد نظر خود را دريافت كنند درواقع بجاي اينكه به بلاك مورد نظر در روي ديسك مراجعه كند و با يتها ي بلاك را بايت به بايت بخواند وبه بايت مورد نظر برسد مي تواند به طور مستقيم به آدرس حافظه بروند . ترجيحا استفاده از RAM را پيشنهاد مي كنند.

عيوب استفاده ازRAM :

1 -در هنگام قطع برق تمام اطلاعات ذخيره شده در RAMاز بين مي رود.اين نوع حافظه را VOLATL STORAGE ناميده ميشود . در اين جا قابل ذكر است كه در بسياري از كامپيوتر هايي كه قابل حمل هستند. هنگامي كه كامپيوتر خاموش است مقداري برق به حافظه RAM كامپيوترمي رسدكه باعث مي شود داده هاي ذخيره شده در آن از بين نرود و در هنگام تمام شدن باطري آن اطلاعات در آن با تمام شدن باطري از بين مي رود.   2-عيب ديگر RAM ها در قيمت آن مشاهده مي شودوآن نيزگران بودن قيمت RAMها است در واقع هر مگا بايت از RAM ها براي pc ها حدود 35 دلار فروخته مي شود . از روي اين قيمت مي تواند تعداد RAMهايي كه در يك pc مي توان نصب كردرا حدس زد .اصولا به pc هاي kigh-end 8 مگا بايت RAM وصل مي شود و اين مقدار را خيلي ها مي توانند تا 20 مگابايت افزايش دهند و بعضي نيز اين مقدار را به 64 مگابايت ميرسانند .براي اين امر به RAM با چگالي بالا تري نياز است كه قيمت آن به ازاي هر مگابايت افزايش مي يابد ولي فضاي فيزيكي كمتري را اشغال ميكند نوع ديگر حافظه اصلي در كامپيوتر hard disk است كه در زير شرح داده شده است :(نوع ديگر حافظه Mass storage ها هستند كه روي hard disk سواري مي شوند.

Mass STORAGE :HARD DISK


مبلغ واقعی 7,400 تومان    47% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,922 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 163

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما