ارزان ترین فایل ها را از ما خریداری کنید..

محل لوگو

نظرسنجی سایت

قیمت های سایت ما را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

الکترومغناطیس ویلیام هیث


الکترومغناطیس ویلیام هیث

کتاب الکترومغناطیس مهندسی تالیف ویلیام هیت در بسیاری از دانشگاههای آمریکا به عنوان کتاب اصلی درس الکترومغناطیس در دوره لیسانس مهندسی برق مورد استفاده قرار می گیرد. در تدریس الکترومغناطیس از دو روش استفاده می گردد. یکی اینکه قوانین ماکسول را از ابتدا به عنوان اصولی قبول شده کی پذیرند و کلیه قوانین تجربی را از آنها نتیجه می گیرند و روش دوم آن است که سیر تاریخی را مد نظر قرار داده و با ترکیب و تعمیم آنها قوانین کلی ماکسول در الکترواستاتیک و الکترومغناطیس به دست می آورند. برای این درس پایه ای ، در این کتاب از روش اول استفاده شده است.

گرچه اکثر برنامه های درسی مهندسی برق با بررسی مدارهای الکتریکی و مغناطیسی شروع می شوند ولی اکنون پی برده اند که بررسی نظریه میدانهای مغناطیسی و الکتریکی به نحوی اساسی تر سزاوار توجه مجددی طی یک برنامه است.

در برنامه لیسانس مهندسی برق این درس می تواند پس از تدریس فیزیک الکنریسیته و آنالیز به عنوان درسی اجباری تلقی شود و پایه های رشته های تخصص برق قرار گیرد. همچنین این درس برای رشته تخصصی علوم ارتباطی و ماکروویو پیش نیاز درس های میدان ها و امواج و آنتن ها و نیز برای رشته تخصصی قدرت پیش نیاز درسهای مربوط به ماشین های الکتریکی و انتقال انرژی محسوب گردد.

در مورد نویسنده کتاب لازم دیدیم اشاره ای بکنیم تا خواننده از مراتب علمی او آگاه گردد : ویلیام ه . هیت ، مولف این کتاب در اول ژوئیه ۱۹۲۵ در شهر ویلمت از ایالت ایلی نوی آمریکا متولد شد . تحصیلات خود را در دانشگاه ایالتی ایلی نوی به پایان آورد و در سال ۱۹۵۴ درجه دکتری در مهندسی برق گرفت . از ۱۹۴۸ تاکنون ، در مقامهای استاد یاری ، دانشیاری و استادی دانشگاه پردو در رشته الکترومغناطیس به تدرس و تحقیق مشغول بوده و از سال ۱۹۶۲ تا ۶۵ ریاست دانشکده برق این دانشگاه را عهده دار بوده

 

نويسنده / مترجم : ویلیام هیت/خداداد القابی-آلن باغداساریان

زبان کتاب : فارسی

حجم کتاب : 13.8 مگابایت

نوع فايل : PDF

تعداد صفحه : 597

منبع:takbook.com


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 221

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

باتشکر از بازدید شما،، لبخند فراموش نشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما